Alle aandacht voor jouw herstel

Bedankt dat wij je mogen helpen! Tijdens je behandeling bespreekt je fysiotherapeut de inhoud van je behandeling met jou en kun je hem hierover al je vragen stellen. Wij willen graag dat jullie je dan volledig op jouw herstel kunnen richten. Daarom informeren wij je op deze pagina over de organisatie van je behandeling.

Eerste afspraak

Hoe kan ik een afspraak voor een intake maken?
Een afspraak voor een intake maak je hier >
Wat zijn jullie adres- en contactgegevens?
Alle informatie over onze vestiging aan de Vechtstraat 52 lees je hier >. Alle informatie over onze vestiging aan de Munnekeholm 1 lees je hier >. Ons telefoonnummer is 050 313 69 88 en ons e-mail adres info@fysiosportiefgroningen.nl. Ook kun je hier > via de site contact met ons opnemen.

Per e-mail kun je altijd direct contact opnemen met je behandelend therapeut. Zijn of haar e-mail is: [voornaam therapeut]@fysiosportiefgroningen.nl

Wat zijn jullie openingstijden?
Wij zijn geopend op maandag t/m donderdag van 07.30 tot 21.30, op vrijdag van 07.30 tot 18.00 en op zaterdag van 09.00 tot 12.00.

Op afspraak kunnen wij jou ook buiten onze openingstijden begeleiden.

Wat moet ik meenemen tijdens mijn eerste afspraak?
Tijdens je eerste afspraak neem je je legitimatiebewijs en indien van toepassing je verwijzing mee. Heb je een aanvullende verzekering voor fysiotherapie? Dan adviseren wij je ook het resterende budget daarvan te controleren. Ben je dit kalenderjaar al eerder door een andere fysiotherapiepraktijk geholpen? Vertel dit dan inclusief het aantal behandelingen aan onze therapeut, dan houden wij hier rekening mee.
Waar kan ik mij melden bij mijn eerste afspraak?
Op de Vechtstraat 52 > kun je een kop thee of koffie pakken en plaatsnemen aan de tafel bij de entree. Je therapeut komt bij aanvang van je afspraak naar je toe.

Aan de Munnekeholm 1 > zijn wij gevestigd in fitnesscentrum Trainmore, de entree is de hoofdingang. Je wordt aan de balie ontvangen door een medewerker van Trainmore die je aangeeft waar je plaats kan nemen. Je therapeut komt bij aanvang van je afspraak naar je toe.

Vervolgafspraken

Waar zie ik mijn geplande afspraken?
Wanner wij een afspraak plannen, dan ontvang je hier automatisch per e-mail een bevestiging van. Ontvang je deze nog niet? Laat het je therapeut weten. Ook lees je een overzicht van al je toekomstige afspraken in jouw Mijnzorgtoegang account van Mijnfysiosportief >
Hoe lang duurt een afspraak?
De aanvang- en eindtijd van je afspraak lees je in je afspraakbevestiging die je per e-mail ontvangt. Regulier duurt een afspraak in de behandelkamer 25-30 minuten en een afspraak in de oefenruimte 30-60 minuten.
Hoe kan ik een afspraak wijzigen?
Je wijzigt je afspraak via e-mail met je therapeut. Het e-mail adres is [voornaam therapeut]@fysiosportiefgroningen.nl. Via dit adres maak je ook een nieuwe vervolgafspraak, als je dit nog niet gedaan hebt na je laatste afspraak.

Wijzigingen kun je doorgeven tot 24 voor aanvang voor aanvang van je afspraak. Wijzig je je afspraak binnen 24 uur voor aanvang, of ben je tijdens je afspraak niet aanwezig? Dan kan je behandelend therapeut je een factuur voor je niet nagekomen afspraak sturen op basis van ons praktijktarief >.

Waar moet ik mij melden en wat moet ik mee bij een vervolgafspraak?
Word je behandeld in de behandelkamer? Dan kun je plaatsnemen aan de tafel ben de entree van onze vestigingen.

Ga je oefenen tijdens je behandeling? Neem dan je sportkleding mee en loop direct door naar onze kleedkamers om je om te kleden en daarna aan de tafel plaats te nemen, of met je opwarming beginnen.

Tarieven & Vergoedingen

Wat zijn jullie praktijktarieven?
Onze praktijktarieven lees je hier >
Worden mijn behandelingen vergoed?
Heb je een reguliere klacht en een aanvullende verzekering? Dan worden je behandelingen uit het budget van die aanvullende verzekering vergoed.

Wanneer het maximaal aantal te vergoeden behandelingen uit je aanvullende verzekering al vergoed zijn, of wanneer je geen aanvullende verzekering hebt, dan worden je behandelingen niet meer vergoed en is ons praktijktarief > van toepassing.

Heb je een chronische klacht zoals bijvoorbeeld een aangeboren afwijking of een systeemziekte. Of ben je geopereerd. Dan kunnen je behandelingen vanaf de 21ste behandeling in aanmerking komen voor vergoeding vanuit je basisverzekering. Hierbij wordt altijd wel eerst je eigen risico aangesproken.

Je fysiotherapeut weet of je klacht regulier of chronisch is. Meer informatie over de vergoeding van fysiotherapie lees je hier >

Welke zorgverzekeraars vergoeden fysiotherapie van fysiosportief?
Wij hebben een overeenkomst met alle zorgverzekeraars in Nederland.

Lees hier meer informatie over de tarieven en vergoedingen van fysiotherapie

Staat jouw vraag er toch niet tussen, of heb je liever persoonlijk contact? Druk dan op de knop en stel ons jouw vraag.

Stel je vraag over jouw behandeling